onsdag 18 maj 2011

Alla kan



Posted by Picasa

I söndags var jag på konsert med Alla kan kören.

Visst är det ett härligt namn på en kör som sjunger av hela hjärtat, applåderar sig själva
och sjunger ja..hellre än bra.
Vår yngste son är med där. Folk kommer gärna och lyssnar. Många rörs till tårar när de sjunger:
Du vet väl om att du är värdefull...

Eller när Arne stapplade fram på sina kryckor och med möda fick fram:
Livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart!

En livsglädje som man inte kan ta fel på.

Eller som när Mattias sjöng Gabriellas sång och klämde i på slutrefrängen:
Jag vill känna att jag levt mitt liv!






2 kommentarer:

  1. He he de tycker att jag bra på spela och var med kören! Vi alla kan kören är lika nöjda men vi var lite glada inte vänligt glada alls de var ju inte så många folk som vi trodde på kören. Nästa konser är sista gången för alla i sommar 8 juni på Rådhusparken jönköping. De är sista konser för alla vänner sorry de gäller bara vänner och famlijer som ni kan eller vill komma,lyssna på oss.Kram Seb

    SvaraRadera