tisdag 29 september 2015

Välja väg

Är det bara jag som känner mig förvirrad inför framtiden?
Javisst, jag tror på Gud, bekänner mig som kristen, men ibland står omständigheterna i vägen!

Var befinner vi oss tidsmässigt enl Bibeln?
Vad betyder det att 60 milj människor är på flykt?
Vad betyder det att Putin och Obama samarbetar? 
Är det bra eller dåligt?
Blodmåne vad betyder det?
Vilken väg är den rätta för mig, vilken dörr?
En av de två röda dörrarna på bilden är finare. Nu vet jag att den putsade dörren leder bara till ett förråd och den andra 
/ännu inte putsad/ leder in i huset, så jag väljer den.
När jag tog bilden på min nya öländska skördefestmatta, råkade jag se tavlan bakom och läste och kom upp på banan igen!
(verkar som jag bara gillar rött!)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar