söndag 9 februari 2014

Så rätt!







Missförstå mig rätt, om jag skriver att det varit en helt galen helg!
 
För ett par tre veckor sedan visste jag inte vad ett Tehus var för något
vem Soheila Fors var, ännu mindre vad hon sysslade med och inte heller att ett Tehus var på gång i Jönköping!

Jag hade en tid frågat Gud och mig själv, vad jag skulle ägna min tid åt, som pensionär.
Visst hade jag att göra!
Men är man frisk och pigg och full av energi, så vill man ha något rejält att sätta tänderna i!
Så efter mycket jobb invigdes Tehuset i går,
med tal av landshövdingen - bild 2 och 4,
mat från Tehuset i Karlskoga,
120 personer (var kom de ifrån?) hade med sig blomsteruppsättningar och lyckönskningar!

I dag var det Afternoon tea, för ett 70-tal!
Nu berättade också Soheila delar av sitt liv och sitt arbete i Sverige.
Har du inte läst hennes bok, så läs!!

Kärleken blev mitt vapen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar