tisdag 6 september 2011

Platt fall



I lördags tänkte vi hälsa på dottern med familj och det är ju alltid kul att ha med något.

Av en händelse passerade jag en affär i Tenhult, som heter Butiken och tänkte:
- Där kan jag hitta något lämpligt att ta med.

Det första jag såg var ett par jättehäftiga leggings på en expedit. Hon stod och balanserade på en stege för att ta ner en grej till en kund.

Frågade henne om de sålde sådana i butiken och självklart gjorde de det.

Ja, det gick bara inte att motstå, så naturligtvis köpta jag ett par sådana.

När jag satte mig i bilen tänkte jag: Inom vilket område skulle de här passa in?
Biltillbehör, som handledsvärmarna, /se en annan blogg/ funkar inte.
Jag ska ju inte shoppa kläder på ett halvår, för inte sa jag väl ett år?!

Kanske är det ett gränsfall till underkläder, för det bara måste man ju köpa ibland!

Ja, ja snygga är de och nu är de inköpta.

Vad jag handlade till dottern? En påse skorpor blev det! Med jordgubbssmak, alltid något!

1 kommentar:

  1. Ser tuffa ut...vill också ha! Kort kjol till naturligtvis. Var hittar jag sådana tro? Vem har tillverkat dom?

    Ewa

    SvaraRadera