onsdag 24 augusti 2011

Finns åldersglömska eller bara glömska?

I morse när jag åkte till jobbet, kände jag på mig att jag missat något.

Jag har ju fem skolor att åka till och på väg till en av dem tänkte jag detta:
Nu missar jag något...

När jag är på lektioner har jag mobilen av och när jag gick på rast såg jag några missade samtal från en person, hon som sköter vår ekonomi. Ringde upp henne och fick besked om att jag just missat ett viktigt möte med vår revisor.
Då tänker man så här: åldern förstås...

Så kom jag ner till förskolan där jag träffade föreståndaren, som berättade att bilen inte startat för hon glömt lyset på över natten. Fick låna makens bil som tur var.
Men nycklarna till skåp, datorskåp mm låg kvar i andra bilen!

Då tänkte jag: hon är inte ens 35!

1 kommentar:

  1. På dig tror jag inte det har med åldern att göra :)
    Tack för kantarellerna, hur goda och fina som helst!

    Kram

    SvaraRadera