söndag 20 november 2011

Sånt händer..

Såg på " Så mycket bättre" i går och det handlade om Lena Philipsson.
Hon berättade att hon var ganska blyg egentligen och ville inte ha för mycket uppmärksamhet - privat alltså.

För flera år sedan jobbade jag extra i en klädaffär, som hette Omni.
Det var alldeles i början när detta hände och jag kunde inte med alla finesser med avlarmning och sådant.

Lena Ph kom in  i butiken för att köpa underkläder. Hon var väldigt diskret.
Hon köpte några bh.
/Ph köpte bh!:-)/

Det var de första underkläder jag sålde och visste inte hur man avlarmade dem. Så när Lena som inte ville bli uppmärksammad, gick ur affären tjöt larmet.
Ja, ni kan ju tänka er uppmärksamheten!
Jag tyckte det var väldigt pinsamt, men hon log överseende och sa:
Sånt händer!

Skulle skriva om en annan grej, jag nämnde i förra bloggen, men det har inte hänt än, sånt händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar