måndag 20 juni 2011

Livet från den ljusa sidan eller i morgon är årets längsta dag


Nu har det gått mer än en hel vecka sedan jag skrev sist.

Tiden går fort, när man har roligt eller när man har mycket att göra kan jag tillägga.

Fast jag har hunnit med att vara både på ost- och västkusten och kopplat av på helgerna. Båda har ju sin tjusning även om väst är ett stå vassare enligt mitt sätt att se.
Bohuslän, där solen går ner i havet och där blommorna växer direkt ur klippan.

Veckan har gått till att intervjua aspiranter till de lärartjänster vi har ute, ansöka om tilläggsbelopp till elever med särskilda behov och sammanställa kvalitetsredovisningen. Inget av detta roar ju dig som läser, så därför skriver jag inget om det som min tid varit uppfylld av!

Många frågar hur det går att låta bli att köpa kläder och jag svarar:
- Jo, tack det går bra om jag inte besöker några klädaffärer. Har jag fallit för frestelsen?
Nja, när jag i helgen var på Öland köpte jag handledsvärmare, gillar inte att ha vantar eller handskar när jag kör bil.
" Men det är ju biltillbehör!" sa min man.

En man som ser livet från den ljusa sidan! ;-)

1 kommentar:

  1. Snygga, fast lite långa för att vara handledsvärmare :)
    Något jag kan sälja kanske, var kommer dom ifrån?
    Mvh Ewa

    SvaraRadera