torsdag 8 augusti 2013

Så det kan bli!








Vad ska det här handla om egentligen?

Jo,det var så här att för någon månad sedan fick jag ont i vänstra ringfingret.
Kunde inte böja det och i handflatan nedanför fingret var det jätteömt och lite svullet.
Maken trodde det var vigselringarna som satt åt, men det hjälpte inte att ta av dem.
Så satt jag med mobilen som vanligt och kollade och efter en stund hade jag väldigt ont i ringfingret.
Förstod då att jag fått ett mobilfinger!

Som jag skrivit förut har jag haft dålig täckning där jag varit i sommar
---- men det har inte hindrat mobilanvändningen!
Tvärtom startat om, satt på, viftat med den i luften osv.
Så nu får det bli mobilfasta ett tag!
Makens kommentar: Du håller ju i den så hårt som det vore det bästa du har!

Sista bilden på två vackra händer?
Fick bilden häromdagen från sonen med flickvän som är på semester på Gotland: Gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar