tisdag 22 november 2016

Lite om tid..

Så här i julbrådskan, som infinner sig på riktigt till helgen.
Vem sjåsar upp det hela mån tro?
Affärsmännen?

Hörde en av sonhustrun sa till den andra:
Tänk om man kunde köpa,eller låna tid av någon som har gott om det!

Det var väl bättre förr, även om man gjorde så mycket mer av förberedelser då.
Inte en bråkdel av de redskap vi har nu!

Och nu har vintern försvunnit för ett tag i södra Sverige i alla fall.
I dag såg jag kantareller i skogen och novemberkaktusen har slagit ut (stämmer ju i tid), och citronerna är inte mogna än!

På tal om att spara tid igen.

Gillar att lyssna på musik, men tar mig aldrig tid och dessutom behöver jag även träna mitt knä, genom att stå på ett ben.

Kom på en tidssparande lösning, som jag bad Sebastian ta kort på.
Borstar tänderna, samtidigt som jag står på ett ben och lyssnar på musik!
Inget vidare kort, dock inte Sebastians fel.
Ser väl inte bättre ut än så...
Lite får man väl bju' på!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar