måndag 5 september 2016

I bärskog

Som jag skrivit förut, delar jag inte helt makens naturintresse.

I går förslog han att vi skulle plocka lingon.
Jag brukar gilla att plocka bär, men nuförtiden känns det i ryggen efter en stund!

Ok, jag följde med och fikastunden är ju angenäm!

Vi plockade mycket bär när jag var liten, alltså inte pappa, han låg på en filt och filosoferade!
Ropade ibland: 
- Nu räcker väl det med bär!

Kände likadant i går, medan maken vill plocka så länge det finns!

Till slut gav vi oss och tog ett dopp i sjön innan vi åkte hem. Härligt!!

I dag blev det mina intressen: shopping i min favobutik, på väg till Stockholm!
Så nu har Carola och jag likadana klänningar i höst!

Visst är det härligt, när man kan ge och ta av varandras intressen?!




1 kommentar:

  1. Ni är ju för sköna ��
    Så nära igen.. Ingen risk att få er hit väl...
    Kram bless

    SvaraRadera