fredag 3 juni 2016

Mjuka?

Ni svenskar är så mjuka, så ni går snart av på mitten! 

Av barn och dårar brukar man få höra sanningen! 
Är ett talesätt.

Kan tillägga att det gäller även invandrarkvinnor!
Väldigt klarsynta!

I dag fick jag mig till livs många av deras åsikter - och de vara samstämmiga!
Kvinnor från Syrien, Libanon och Afganistan.

Muslimer som kristna alla var eniga.
Ni är så naiva och godtrogna, ni svenskar!
Ni tror ni kan prata bort ondskan!
Öppnar gränsen för alla, tror alla om gott!
Vi som sett ondskans verkliga ansikte, begriper att man inte kan blunda för den!
Tror gott om alla!
Förstår ni inte att de tar över ert land?

Ja, detta fick jag mig till livs idag när vi satt ute och fikade i solskenet.
Jag försökte lite vagt försvara oss svenskar, men insåg att de här kvinnorna hade rätt!

Jag rös mitt i det varma solljuset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar