onsdag 21 oktober 2015

Turist - inte trist!

I dag tog vi en paus från shoppandet!
I går var vi i Kina på marknaden - och handlade.
Min väninna är en fena på att pruta, så hon skötte den biten!
Idag åkte vi färja till fastlandet och besökte en restaurang, där en James Bond film spelats in. 
Lejonet jag står vid, var med på filmen!
På kvällen var vi på berget Peak, med en fantastisk utsikt över stan!
I morgon kväll hästkapplöpning för första gången!
Har jag shoppat färdigt?
Nja, ska hämta det jag låtit sy upp på fredag, plus en extra resväska!
Det går det åt! 
Snart jul och många barn och barnbarn!!



1 kommentar:

  1. Härligt MA /emm a/!
    Pekingankan var säkert god...
    ...men hur smakar de rostade myrorna?! ;-)
    PS Sebastian och jag ska nog klara oss/överleva några dagar till.
    Idag isterband imorgon torsdag ärtsoppa osv DS

    SvaraRadera