söndag 18 oktober 2015

Hong Kong nästa

Tror inte det är sant, men det är det!

Sitter på Arlanda och väntar - ensam, på planet till Hong Kong som går kl 15.
Ja, ensam är jag inte, här är fullt med folk, men jag känner ingen.
Pirrigt? Ja, men det är ingen risk att jag stiger av på fel ställe. Det är direktflyg.
Upplevelser väntar!

Nattmarknad i Kina t ex. Sebastian har beställt en blå kostym, som Lasse Berhagen hade i Allsång på Skansen!
Alla mått på de 10 barnbarnen har jag.
Ska det bara shoppas?

Nej, jag ska dela ut biblar i Kina. Så vi kan kalla det även missionsresa!
Problem och möjlighet är samma ord på kinesiska, så "frälsarkransen" behövs nog inte.
Som sagt, det beror på åt vilket håll man tittar: sol eller moln!
Rapporter följer under veckan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar