fredag 27 september 2013

Nu är det dags











Ja, nu är det väl ingen återvändo.

Sommaren är slut och därmed badsäsongen!

Som jag villigt brukar berätta, så börjar jag dagen med en löparrunda på 3 km
och därefter ett dopp i Ramsjön.

För två år sedan vid den här tiden, satte jag mig på bryggan efter doppet och därmed fick jag blåskatarr.
Det gjorde jag inte i dag.
Termometern som du ser på bild, som visar dagens vattentemperatur
avgjorde att detta fick bli sista doppet för den här säsongen!

Gräsmattan var frostnupen och pelargonierna har fått flytta inomhus.
Är det vemodigt?
Lite, men efter en sådan fantastiskt fin sommar så kan man med glädje njuta av en fin? höst!

Imorgon ska jag stå på höstmarknad i Ölmstad och sälja ostkakor!
Hej och hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar