torsdag 21 december 2017

Den rusar..

Man brukar säga att tiden går fort.
Så här före jul rusar den fram, tycker jag!

Det är mycket som ska hinnas med och man vill att allt ska bli så bra som möjligt!

När jag ber Sebastian göra något, så säger han
- Jag gör så gott jag kan! 
Det får vi nöja oss med, vi också!

I söndags var jag på ”This is Christmas” på Hovet.
Två fullsatta föreställningar var det!



Fantastiskt fint och vackert!
Häftigt när alla tände sina telefoner!



I tisdags var jag på Kristna skolans julkonsert i Jönköping
Faktum var att den i sin enkelhet, jämförelsevis var innerligare och intimare.

Dumt att jämföra, men det är inte alltid det mest påkostade och proffsigaste, som ger mest!





Bra att tänka på i juletid, det lilla och enklaste kan betyda mest!

Lite bilder från Stockholm







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar