fredag 24 februari 2017

Bakbunden

Läste en bok för några veckor sedan som heter "Mitt förbjudna ansikte".
Det handlar om en kvinna i Afghanistan under talibanregimen.
Kvinnor täckta från topp till tå och ett finmaskigt nät för ansiktet.
Var nätet för glest blev de stenade.

I går tittade jag på filmen "Flyga drake", som också skildrade Afganistan under samma tid.

"Mina" kvinnor på Tehuset, som nu bor i Sverige, vågar inte släppa loss ens här.
Jag älskar dem verkligen, oavsett om de är muslimer eller inte, så är de älskvärda.
 Men jag tycker det är så synd att de inte vågar släppa på alla regler från denna förrädiska religion!

 

I onsdags lyssnade jag på Soheila i Kungsporten i Huskvarna.
Hennes bästa föreläsning någonsin!
Frimodigt blottade hon islamismens terrorgrepp över sina efterföljare!

 
 
Häromdagen hade jag på mig ett par "blingbling örhängen" 

 

En muslimsk kvinna tog i dem och med längtan i rösten sa:
Skulle vilja - men får inte!

 

Tala om att religionen bakbinder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar