onsdag 7 mars 2012

Purpurplatta och annat kolijox

Ibland när jag kör bil lyssnar jag på radio.

 I dag intervjuade Lotta Bromér en kvinna som sålde purpurplattor.
Vad är det? undrar du säkert.
Det är en platta som kan ha storlek från ett kreditkort till ett A4 ark. Denna platta har kontakt med energin i rymden, som kan överföras dit det behövs. Har man ont i ryggen kan man lägga plattan i byxorna och man blir bra. Lägger man den på bilen drar den mindre bensin och om man har en krukväxt som tappat orken, kan man lägga den där.
Lotta frågade kvinnan som sålde plattorna för typ 1000 spänn styck, om det hjälpte. Jag tyckte nog hon svävade på målet, men jodå hon kände sig lite bättre i ryggen!

Efter det intervjuade hon en man som sålde öronljus. Det är en rulle, som ett ljus, som man tänder! och stoppar i örat. Tinnitus och andra hörselproblem försvinner!

Detta påminde om en mässa jag varit på där man sålde just sådant här kolijox.
Nästa år på den mässan stod vi där med kristen litteratur och bibelord på kort.
Dessa kort lanserade vi som kraftkort.
Rykande åtgång på kraftkorten och när de läst bibelordet kunde man höra:
Åh, det passade mig perfekt! Det här talar verkligen till min situation!

Finurligt; eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar