tisdag 17 december 2019

Även 🌞 har fläckar

Nu tror ni väl jag har hybris, eftersom jag skriver om mig själv!

Vänta tills ni har läst färdigt om mina fläckar!
Jag tycker att jag är skaplig på att köra bil.
Kör mycket.



Men mitt lokalsinne är lika med noll!
Inte ens med GPS hittar jag!

Förra veckan var jag i Kungälv på en Aglow träff  och maken instruerade mig noga med hjälp av GPS hur jag skulle köra.

Över Partille, men ej Tingstadstunneln.
Hur det var så hamnade jag i Tingstadstunneln och det gick bra!

Hem däremot upptäckte jag aldrig att jag kört genom tunneln, trots att jag måste ha gjort det!!

I går skulle jag på bio med dotter och sonhustrur. Trevligt!

Parkerade i ett parkeringshus. Bara det att jag gick till fel parkeringshus när jag skulle hem.

Länge och väl gick jag där och letade efter min bil.

Ringde till maken och sa att bilen måste blivit stulen!

Han talade lugnande, kollade på sin mobil, vilka parkeringshus, som fanns och lotsade mig rätt till slut med hjälp av mobilen.

I dag är jag i Nässjö med min moster 90 år.
Nu är jag inte orolig, sa maken.
Jag vet att din moster hittar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar