fredag 4 januari 2019

Nytt år - nya möjligheter!

Sist jag skrev hade julen inte börjat och nu har både jul och nyår passerat!

Lugnt och skönt - men ingen snö och is, till makens besvikelse.
Jag är lika nöjd, känns närmare till våren när det är barmark!

Sebastian hade en veckas semester kvar och ville förutom fira jul hjälpa sin bror David med veden.



I går blev det av för Sebastian, medan jag såg efter barnbarnet Ellen under tiden.



På hemvägen frågade jag Sebastian, vad han tyckte om att börja jobba igen.
”Du har jobb, bra lägenhet, vad fattas dig? Är det något Du saknar i livet? Något Du skulle önska Dig?”

Han tänkte en bra stund innan han svarade.

- Glöggmuggar och en pajform, sen har jag allt!

Så säger en nöjd Sebastian!



God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar