torsdag 11 januari 2018

Än sitter nyårssmaken kvar!

Nu har januari börjat rulla på och snart tänker vi inte på att ett nytt år börjat!
Lite knepigt när man ska skriva datum och rätt årtal förstås!
Allt handlar om årstid, dagar och månader, när jag dragit igång undervisningen för Tehusets kvinnor!
Mycket handlar om snö, skidor, skridskor, snögubbar mm. när vi talar om vinter!
Det är så overkligt, när allt är grönt därute!
Så pratar vi om att det är bra att röra på sig och inte äta sötsaker!
För att framstå som förebild, var jag och tränade i går på gymmet!



Precis!
Kan tilläggas att jag fick nackspärr på kuppen!
Du är lite skör, säger maken.
Något sådant vill jag inte höra!
På tal om att minska på sockret kommer här ett recept på en så gott som sockerfri tårta



Har testat. Den är god!
Se gärna videon som jag delat på Fb!
För ytterligare inspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar