söndag 22 november 2015

Bloggare

Hörde att bloggare är sådana som vill visa upp hur bra dom är!

Hoppsan, tänkte jag, är jag så'n också?!

Ser ni dagens bilder så tycker ni väl det!

Att jag redan bakat, att vi satt upp adventsgran och ljusstaken beror på att vi är borta nästa vecka!

Som min nya tandläkare sa: 
- Vad roligt för dig att resa till Kanarieöarna, där du ju aldrig varit.

Han sa det i den tonen, som om detta var min första utlandsresa någonsin!

Vi tar inte kontanter här bara kort, om du har ett sådant!
Såg väl på födelsenumret och tyckte jag var lastgammal!

Det är väl vi gamlingar som reser nuför tiden.
Vi som inte hade möjlighet när barnen var små!

Världen har krympt och även priset!
Vad sägs om 3000 kr/person för resa och hotell utan mat?!

Snorbilligt, som ungdomar säger!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar