tisdag 25 maj 2021

Vad gör vi nuförtiden?

Frågan om vad man gör på dagarna får man ju då och då.

Så får man tänka efter och fråga sig: Gör man nåt?

På morgnarna brukar jag gå en strandpromenad och ta lite bilder. Det är så sagolikt vackert att följa naturens växlingar! (trots att jag inte är någon naturfreak!)







Vi har fått ett barnbarn till -  Ivar, lillebror till Ellen.



Det hände på natten för en vecka sedan. Jag åkte dit till Ellen under tiden. Allt gick så fort, som allt annat nu för tiden!

Nu väntar vi på nästa mobilsignal från Josef, dröjer kanske någon vecka till...



Två blivande storebröder!
Ja, den här bilden är några år, som tur är kan man säga!

Ja, livet tuffar på och allt är väl!

Visst längtar man till att allt ska bli som vanligt och det går ju åt rätt håll!!
Ska börja ”jobba” lite grann om ett tag, men det återkommer jag till!

Helgen som kommer ska dottern och jag åka till Stockholm. 
”Göra stan liksom”
Allt är väl, som sagt!!!Tack Gud!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar