torsdag 10 maj 2018

Mamma - igen!

Titeln syftar på att en mamma, är alltid en mamma!
Nu har Sebastian flyttat in till stan.
Han har fått en jättefin liten lägenhet mitt i centrum, en etta med sovalkov och fransk balkong!

Det är svårt att få boende i Jönköping! Man ska ställa sig i bostadskö, och det kan dröja länge innan man får erbjudande. 
För Sebastian tog det två veckor.....utan kö!!!

Han behöver inget särskilt boende utan vi skulle själva skaffa boende. 

Allt är hur bra som helst och jag borde vara tacksam till Gud, att det blev så bra!

Borde - men jag lider av separationsångest!
Hatar förändringar!
Vet att det går över, men just nu .......

Ibland har jag önskat att jag var en ko!!
De ligger så fridfullt i gräset dag ut och dag in!
Äter samma mat och tuggar om och om igen!



Här kommer bilder från Sebastians invigningsfest i går med sina syskon med familjer.









Sista bilden är på våra äldsta barn hållande våra yngsta barnbarn! (dessa är inte deras barn)

Livet går vidare..Tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar